INFORMACJE OGÓLNE
I. Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży poprzez sklep internetowy glab.com.pl
(dalej jako „Sklep Internetowy”).
II. Sklep internetowy prowadzony jest przez spółkę zarejestrowaną pod firmą Unitra spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Przejazdowa 2b, 02-496
Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000864214, posiadającą numer NIP: 7011000214,
REGON: 387284233, o kapitale zakładowym w wysokości 10.000,00 zł (dalej jako
„Administrator”).
Dane kontaktowe:
● Adres: ul. Przejazdowa 2B, 02-496 Warszawa;
● Adres poczty elektroniczne: hello@unitra.com
III. Definicje
1. Czas Realizacji zamówienia – termin liczony od momentu uznania środków na koncie
Administratora, w którym Administrator skompletuje zamówienie złożone przez Klienta,
powierzy oraz dostarczy Produkt do miejsca wskazanego przez Klienta.
2. Dni robocze – dni tygodnia, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy;
3. Dostawa – dostarczenie Klientowi przez Administratora Produktu;
4. Dostawca – firma kurierska, z którą współpracuje Administrator;
5. Formularz kontaktowy – usługa udostępniona przez Administratora na Stronie internetowej
umożliwiająca wysłanie przez Użytkownika wiadomości do Administratora;
6. Klient – Użytkownik, który zawarł Umowę;
7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
8. Newsletter – usługa udostępniona przez Administratora polegająca na przesyłaniu
informacji w formie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Użytkownika.
9. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje dot. przetwarzania danych
osobowych oraz polityki cookies.
10.Produkt – produkt wystawiony na sprzedaż w Sklepie Internetowym przez Administratora
lub Produkt personalizowany;
11.Produkt personalizowany – produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
12.Regulamin – niniejszy dokument;
13.Treści – jakiekolwiek informacje oraz treści publikowane na stronie Sklepu Internetowego
przez Użytkownika, bez względu na ich rodzaj oraz formę;
14.Umowa – umowa zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Administratorem;
15.Użytkownik – korzystający ze Sklepu Internetowego.
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
I. Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności oraz
akceptuje postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności.
II. Niezbędnymi warunkami, które muszą zostać spełnione łącznie, umożliwiającymi korzystanie
ze Sklepu Internetowego przez Użytkownika są:
1. Posiadanie minimalnie wymaganego sprzętu technicznego: (1) urządzenia oraz
oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron www, (2) dostępu do Internetu, (3)
poprawnie zainstalowanej i zaktualizowanej przeglądarki internetowej, (4) poprawnie
skonfigurowanego konta mailowego, (5) konta bankowego lub karty debetowej/kredytowej;
2. Akceptacja warunków Regulaminu wraz z załącznikami oraz Polityki Prywatności;
3. Poprawne wypełnienie elektronicznego formularza w Sklepie Internetowym, poprzez
podanie prawdziwych i aktualnych danych: (1) imienia i nazwiska, firma pod którą
przedsiębiorca działa w obrocie zgodnej z wpisem do CEIDG albo KRS (2) kraj, (3) adres
miejsca zamieszkania/ siedziby, (4) numer telefonu, adres e-mail, (5) numeru NIP.
III. Administrator nie ponosi kosztów spełnienia przez Użytkownika wymogów przewidzianych w
punkcie II powyżej, a w szczególności kosztów połączenia urządzeń Użytkownika z Internetem i
innych. Administrator nie ponosi również odpowiedzialności za zakłócenia, a w tym m.in.
przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego, które to zakłócenia są wynikiem działania
siły wyższej, zabronionym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
Internetowego z urządzeniami oraz infrastrukturą Użytkownika.
IV. Administrator zastrzega sobie prawo udostępniania innym podmiotom danych Klienta w
zakresie niezbędnym do realizacji Umowy.
V. Użytkownikom zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym oraz
wykorzystywanie Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub
naruszający dobra osobiste oraz interesy Administratora i osób trzecich.
VI. Użytkownik zobowiązany jest do stosowania właściwych i niezbędnych środków technicznych
minimalizujących zagrożenia związane z pozyskiwaniem i modyfikowaniem danych osobowych
przez osoby nieuprawnione.
SPOSÓB DOKONYWANIA ZAKUPU
I. Ceny Produktów wskazane w Sklepie Internetowym są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Ceny Produktów mogą ulec zmianie, jednak zmiana cen nie ma wpływu na już złożone
zamówienia. Ceny Produktów nie obejmują kosztów ich dostawy. Administrator zapewnia
możliwość zapłaty ceny za Produkt za pośrednictwem następujących serwisów płatności:
Przelewy24 oraz Stripe.
II. Aby złożyć zamówienie należy: (1) skompletować je, poprzez dodanie Produktów do koszyka;
(2) przejść do koszyka, a następnie do kasy; (3) uzupełnić wymagane dane i wybrać metodę
dostawy oraz płatności; (4) zaznaczyć wymagane check-box’y i kliknąć „Kupuję i płacę”.
Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” jest tożsame ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem
zapłaty.
III. Użytkownik może skorzystać z personalizacji Produktów, poprzez wybór rodzaju materiału, z
którego wytwarzana będzie obudowa Produktu (Produkt personalizowany).
IV. Warunkiem realizacji zamówienia przez Administratora jest jego opłacenie przez Klienta.
V. Numery seryjne Produktów oraz będą nadawane zgodnie z kolejnością złożonych i opłaconych
zamówień.
VI. Informacje w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego,
tj. Administrator może odmówić zawarcia Umowy w uzasadnionych przypadkach.
VII. W wyjątkowych sytuacjach, np. przy jednoczesnym zakupie dużej liczby Produktów lub
złożenia dużej ilości zamówień na Produkty w tym samym czasie, może okazać się, że Produkt
będzie niedostępny. Administrator niezwłocznie poinformuje Klienta o takiej sytuacji i braku
możliwości zrealizowania zamówienia.
VIII. Czas realizacji zamówienia wynosi 4 dni robocze na terytorium Rzeczypospolitej. Dostawa
zamówień jest możliwa także na terytorium Francji, Niemiec oraz Wielkiej Brytanii. Czas
realizacji jest uzależniony od firmy kurierskiej i może wynosić nawet 14 dni roboczych.
NIEODPŁATNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ
ADMINISTRATORA
I. Administrator świadczy drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników następujące usługi:
1. Formularz kontaktowy;
2. Newsletter;
dalej łącznie jako „Usługi”.
II. Usługi świadczone są 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.
III. Usługa formularz kontaktowy polega na wysłaniu wiadomości do Administratora. Rezygnacja
z tej usługi jest możliwa w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów –
polega ona na zaprzestaniu przesyłania pytań do Administratora.
IV. Usługa Newsletter dostępna jest po zapisaniu się do Newslettera. Polega ona na przesyłaniu
informacji do Użytkownika na wskazany przez niego adres e-mail. Rezygnacja z tej usługi jest
możliwa w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów – polega ona na
kliknięciu w link umiejscowiony w Newsletterze dot. rezygnacji z niego.
V. Administrator nie gwarantuje i nie odpowiada za ewentualny brak dostępności Usług, jak
również za przerwy i zakłócenia w dostępie do nich, w szczególności jeżeli spowodowane są
koniecznością naprawy, wymiany, rozbudowy, modyfikacji lub konserwacji infrastruktury
Administratora lub Użytkownika oraz z przyczyn niezależnych od Administratora.
VI. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za sposób korzystania prze z Użytkowników z
Usług, jak również nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe działaniem lub
zaniechaniem Użytkowników, w szczególności gdy działanie to lub zaniechanie jest niezgodne
z postanowieniami Regulaminu, prawem lub związane jest z podaniem nieprawdziwych lub
niepełnych informacji.
VII. Nieuprawnione rozpowszechnianie treści w ramach korzystania z Usług przez Użytkownika
jest zabronione.
REKLAMACJE
I. Reklamacje można złożyć poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: e-mail:
hello@unitra.com lub w formie pisemnej, wysłanej na adres siedziby Administratora.
II. Administrator rekomenduje, aby reklamacja zawierała następujące dane: imię i nazwisko,
firmę, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, numer NIP oraz KRS prowadzonej
działalności, podanie informacji w jakim zakresie wnoszona jest reklamacja oraz opis
zdarzenia powodującego konieczność jej złożenia, a w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości. Powyższe stanowią zalecenia Administratora i brak w/w
informacji nie wpływa na skuteczność złożonej reklamacji.
III. W przypadku nie uzyskania wszystkich niezbędnych danych do rozpoznania reklamacji,
Administrator zwróci się do Użytkownika o uzupełnienie niezbędnych informacji, a
Użytkownik zobowiązany jest udzielić wszystkich niezbędnych informacji.
IV. Administrator rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
wniesienia reklamacji. Jeżeli w w/w terminie nie jest możliwe rozpoznanie reklamacji,
Administrator w terminie 14 dni od dnia wniesienia reklamacji poinformuje Użytkownika o
przyczynach opóźnienia oraz przewidywanym terminie jej rozpatrzenia.
V. Konsument może żądać naprawy lub wymiany Produktu jeżeli nie jest on zgodny z Umową.
VI. Administrator może dokonać wymiany gdy Konsument żąda naprawy, lub Administrator
może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności
Produktu z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów dla Administratora. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub
wymagałyby nadmiernych kosztów dla Admiratora, może on odmówić doprowadzenia
Produktu do zgodności z Umową.
VII. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny w przypadkach przewidzianych w
art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
VIII. Koszty odbioru, naprawy lub wymiany Produktu (m.in. opłaty pocztowej, przewóz) ponosi
Administrator.
IX. W przypadku konieczności zwrotu ceny przez Administratora z uwagi na jego odstąpienie od
Umowy przez Konsumenta, Administrator zwróci cenę niezwłocznie, nie później jednak niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu od Konsumenta lub odebrania oświadczenia o
obniżeniu ceny. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył
Konsument do dokonania płatności za Produkt.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE
ROSZCZEŃ
I. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez Użytkownika, który jest
Konsumentem, można znaleźć pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
II. Konsument może również skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIE OD UMOWY
I. Konsument, który zawarł Umowę na odległość lub umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną na odległość, może w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w
posiadanie Produktu, odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów – wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
II. Powyższe ma również zastosowanie do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej.
III. W przypadku odstąpienia, Administrator zwraca koszty doręczenia Produktu, do wysokości
odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w Sklepie Internetowym.
IV. Konsument oraz podmiot, o którym mowa w pkt II powyżej ponosi bezpośrednie koszty
zwrotu Produktu do Administratora.
V. Prawo odstąpienia do umowy, o którym mowa powyżej, nie dotyczy sytuacji, w której
Użytkownik zakupił Produkt personalizowany, tj. nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
I. Wszelkie informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce
Prywatności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
I. Administrator uprawniony jest do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku:
1. Zaistnienia siły wyższej;
2. Zmiany obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie do świadczenia usług
drogą elektroniczną lub innych przepisów prawa;
3. Zmiany oferty Sklepu internetowego oraz sposobów zawierania Umów, z zastrzeżeniem,
że zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści Regulaminu do oferty;
4. Obowiązku dostosowania Regulaminu do zaleceń władz publicznych;
5. Zmiany funkcjonalności Sklepu internetowego, wprowadzenia nowych usług
świadczonych drogą elektroniczną lub rezygnacji ze świadczenia tych usług, zmiany
obecnie funkcjonujących usług, z zastrzeżeniem, że zmiany Regulaminu mają na celu
dostosowanie treści Regulaminu do w/w zmian;
6. Konieczności usunięcia niejasności, błędów w Regulaminie, jak również zmiany danych
teleadresowych, numerów identyfikacyjnych, lub linków;
7. Poprawy jakości obsługi Użytkowników.
II. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowej wersji
Regulaminu w Sklepie Internetowym. Administrator poinformuje o zmianie Regulaminu
Użytkowników posiadających założone i aktywne konta Użytkowników, poprzez przesłanie
nowej treści Regulaminu na adres e-mail wskazany przez Użytkownika. Użytkownik może
wyrazić sprzeciw wobec zmienionego Regulaminu, przy czym zobowiązany jest powiadomić o
tym Administratora, co będzie skutkowało rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną.
III. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej www.unitra.com
IV. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego
Regulaminu jest prawo polskie.
V. Regulamin wchodzi w życie z dniem 04 grudnia 2023 r.